Wednesday, September 18, 2013

r4bia vs meatball

citer ni berlaku..
masa ari sabtu yang lepas..
masa aku hantar mak balik langat..
masa tu macam tak semena mena..
tekak rasa macam nak makan meatball..
masa tu macam terbayang bayang orang duk citer..
yang meatball ikea tahap sedap giler nak mampus..
sampai menjilat kaki telinga dan mata sekelian..

aku dengan rasa angkuh dan poyo..
beserta unsur unsur menggoda..
tapi tade la tahap sampai nak selak kain bagai..
sebab nak goda suami suh pi ikea..
semata nak makan meatball..

yang mampu aku cakap..
jum la kita pi ikea..
teringin nak pi makan meatball..
dari masa mengandung..
sampai ke laaaa ni..
tak dapat dapat lagi...
tersangat sadis la kan..
sambil sambil aku buat muka..
ala ala pussy cat..
itu pembohong la kan.. hahaha...

dengan lemah lembut gemalai..
dan tersangat hemsem nye..
ala ala.. muka gelandangan yang hemsem bajet korea abes..
suami aku pon balas..
oke jum..

aku pon lompat bintang dalam keta..
tapi..
dalam impian jek aku lompat..
aku cume leh senyum je..
hahahhaa

jadi..
kami kami..
dengan berpakaian ala ala biasa..
ala ala kekampungan sket..
seingat aku.. masuk kali ni..
baru dua kali aku pi ikea..
oh.. kekampungan nye aku ini oiii..
orang da tahap jelajah semua tempat..
ikea.. the curve.. the vla.. the vla.. vla vla..
ntah.. aku pon tak ingat nama tempat kat area ikea tu..
tau the curve jek..
oh kekampungan sesangat rupenye aku ini..

oii incek azizi misman..
isteri awak orang kampung..
awak sila jangan nak malu ek..
ini bini awak tau..
ekekkee..

masuk jek ikea..
first kena cari tempat makan..
sebab tujuan utama nak pi makan meatball..
dan juga karipap gergasi yang sedap giler..
orang kata laa..
aku tak penah makan lagi..

terus baca papan tanda..
menuju ke tempat makan..
dah nampak karipap..
tapi..
mananye meatball oiii..
pusing sana.. pusing sni..
aduh.. ade can aku kena smis dengan suami ni..
pegi sket punye jauh..
tapi rupenya macam tu gayanyaa..

almaklumla.. aku penah pi ikea sekali..
itupon masa tu ikea aku sendiri pon..
xbrape nak ingat bentuk nye cane..
yang pasti the curve tu tade..

dan masa aku on the way ..
nak pi makan meatball..
dok membayangkan..
kerusi yang empuk.. yang ala ala starbuck..
yang ala ala.. boleh lepak lepak..
skali yang hadooooo..
hahaha makan berdiri oi..
kalo nak makan karipap..
misi tuk mencari meatball.. memang tinggal harapan..

so.. misi seterusnya..
jenjalan la dalam ikea tu..
nak membeli... oh tidak sekali..
harus la cuci cuci mata sajee..

memasuk jek.. memang da perasan..
apsal orang dok pandang je..
tapi masih buat tak tahu..
adakah sebab kami kami ini tersangat kekampungan..
dan nampak sangat ke.. macam orang yang jakun lagi tak penah tgk..
benda cantik yang berkalerful dalam ikea..
hehehe..

tiba tiba..
wah.. macam sesaspen sengat..
curlas kau cik yah.. buat ayat..
hehehe

tiba tiba..
sedang kami dok jenjalan..
ada la minah arab yang maha cun..
lagi lawa..
lagi menutup aurat..
berhijab sampai ke mata..
tegur aku..

"excuse me"
wahh.. xpasal jekkan aku kena speaking..
aku pon bukannya maha hebat lagi terbaik nak speaking bagai..
jadi.. tak mahu bikin malu..
aku dengan penuh tawadduk dan yakin..
wahhhh..
aku balas..
"yes.. ehem"
sket jek ayat aku..
tapi muka poyo abes da masa tu.,. hahaha..

"is this your husband?"
"can i talk with him?"
"where did you get that shirt?"

wahhh... macam terkesima sekejap aku..
mata da macam terkelip kelip aku ni..

rupenye laki aku dok pakai baju r4bia..
hehehee..
serius aku sendiri tak pasan..

then aku pon jawab la..
malas aa nak mention aku jawab ape..
sebab bahse inggeris aku tersangat la curlas kau yahhh..
hahahah

then aku pass baten dengan zizik..
bagi dia terkebil kebil plak..
hahahaa..

uols jangan tak percaya..
my iols suami kena amik pic woo..
hahaha..
dia mintak permission nak ambil gambar..
masa tu aku dok sengih sengih..
sebab zizik macam serba xkena..
mungkin cara dia nak menggayakan bile orang nak ambil gambar..
adakah patut mengambil gambar sambil melompat? oh tak patut
adakah patut mengambil gambar sambil membuat pis? oh tersgt tak patut
dan apabila aku melihat suami aku resah..
aku panggil dia.. aku tunjuk tangan 4..
hahaha.. sesungguhnya suami aku gelabah..
ekekekee..
dah macam artis iols rasa tau uols..
wakakakakaa

dan begitula seterusnya..
orang dok ambil gambar..

very the artis uols.
sekian.

jum support r4bia :)
serius. ngidam ikea meatball. nakkk

No comments:

Post a Comment