Wednesday, August 21, 2013

metallica vs ulangtahun

21 ogos..
metallica datang mesia bebbb..
gempak tak gempak la kau kan..
ye la.. masa muda belia remaja..
lagu metallica la yang kau nak hafal sangat kan..
masa tu dok asrama suh hafal yasin..
yang pi hafal lagu metallica sapa suh..
hahaha..
itula.. penangan ada abang kat atas..
memang akan terjebak la kan..
kepada moral moral yang separa elok ni..
eceh.. separa elok la sangat kan kauuuu..

21 ogos..
bukankah tarikh aku nikah..
hamek kauuu..
nikah pon lupe tarikh..
aku...bab tarikh memang fail..
sebab tu akh tak berapa nak suka sejarah..
padahal memang tak suka pon..
9 tahun da beb..
aku kawen rupenye..
lama tak lama siot..
dari cinta..
dari belajar..
dari kolej..
dari bekerja..
dari zaman kerapuhan..
dan.. ah...
macam macam hal la kan...
tolak campur bahagi..
kalau jodoh ada.. pasti ada..
kalo jodoh kuat.. pasti kuat..
kita tak tahu..
ketentuan Ilahi..
terima dengan hati terbuka..

oke..
cantik sgt..
ulangtahun time metallica ada..
nak tak nak..
kena terima..
ketentuan..
hahahha..
la sangat kannn..

moga jodoh kuat..
moga jodoh panjang..
berkat doa doa kalian..
dan doa aku juga..
amin..

yang pasti ..
aku rasa adiah ulangtahun..
baju metallica milik aku..
wakakakakkaa...

padahal memang tak penah sambut..
dan tak penah pon nak berhadiah bagai..
sebab metallica ni..
aku saje..
mengada..
miang..
menggedik..
menggetis..
sket jek pon..
tak banyak..
esok esok aku miang miang lagi..

okebai.

No comments:

Post a Comment