Monday, July 15, 2013

hati bagai larva kueh bom...

arini aku rasa da macam budak budak universiti kau..
tak pasal plak aku rasa macam tu..
sebabnye..
hq perodua nak lawat opis..
gile kau.. hahaha..

siap dia kol bagai dulu..
aduhh..
seriau beb..

dan macam nak marking paper..
siap ada pointer beb..
kalo cgpa tak lepas 4.0..
masak la nak menjawab dengan bos..
waaaaa...

sile doakan aku..
di bulan puasa ini..

tawakal ke atas Allah..
aduhhh..

menunggu hingga ke angka 2.00
gile senak perut aku..
hahahaa..

okebai..

2 comments:

  1. Good luck! Ececeh hahaha

    Wey kak aku gurau pasal follow2 td toksah gatal sgt hahahah

    ReplyDelete
  2. hehehe.. aku pon gurau gak wani..
    eekekkee..
    bulan pose xbaek memarah..
    nnti pahala jadi setengah..
    memandai jek aku cakp.. hehehe

    ReplyDelete